کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا: 

آرمی : جوَن تو رو خدا 0.1 از ست لیست کنسرت رو اسپویل کن توروخدا ~~~

جین : ما فردا باتر رو اجرا میکنیم ! 

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : لطفا به نمایندگی از من از کنسرت لذت ببرید ㅠㅠ آرمیایی که نمیتونن ببینن دارن گریه میکنن ㅠㅠ  عرررر 

جین : من از طرف شما قشنگ با جفت چشمام نگاش میکنم !

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : سوکجین شی منتظر اهنگتم پس کی منتشر میشه 

جین : اوه لطفا کلی jirisan رو دوست داشته باشین ، منم نگاش میکنم 

جین : بهم گفته بودن اهنگ توی نیمه دوم سریال پخش میشه ولی هنوز دقیق مطمئن نیستم 

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : جوَن چرا هنوز بیداری ؟

جین : همین الان تمرینمون تموم شد و برگشتیم ، تلوزیون 

* جین به تقلید از میم خب چیکار داری برو بشین پای تلوزیونت اینجا از کلمه تلویزیون استفاده کرده 

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : اگر من یه کامنت از سوکجین اوپا بگیرم یه بنر گنده درست میکنم و روش میزنم " من یه کامنت تو ویورس از کیم سوکجین گرفتم " یه بنر به گندگی در اتاقم .. و از پنجره اپارتمانم اویزونش میکنم و تو مدرسه کلی باهاش پز میدم ، تلوزیون 

جین : لطفا یه عکس از بنره پست کن