⌡ مشکلات شخمی • چت بنگتن💬 ⌠

آرمی: حیواناتم شب جمعه دارن؟

شوگا: ما که اشرف مخلوقاتیم، شب جمعه انگشت تو پفک حلقه‌ای میکنیم:/
جیمین: ولی من یه مستند دیدم توش میگفت گوریلا شبی سه بار کص میکنن🚶🏻
نامجون: اون کمره یا منبع آب استان؟😐
جیهوپ: حالا فهمیدی چرا گوریل سیوت کردم؟🌱 #جین
جین: منم تورو کرکس تنها سیو میکنم🚬
وی: ولی من از الان میخوام شبای جمعه واسه یونتان دختر بیارم خونه😌#آرمی
کوکی: تو اول واسه خودت پیدا کن بعد واسه سگت دنبال کص بگرد:) #تهیونگ
وی: من گی ام🏳️‍🌈
جیمین: از کجا معلوم یونتان گی نباشه؟🚶🏻
وی: #شخمی : گرایش سگ خود را چگونه بفهمیم؟
جین: دو جنس مختلف بذار جلوش ببین کدومو میکنه🚬
شوگا: بخدا اگه واسه یونتان جفت پیدا کنین من از اشرف مخلوقات بودن لفت میدم.
نامجون: چیه کونت سوخته؟🦦
جیهوپ: بیا ما گلنارو به عقدت در میاریم که نگن طرف هنوز سینگله🌱 #یونگی
کوکی: میشه منم با صابون لوکس عقد کنین؟
جین: لوکس پوست کیرو خشک میکنه به درد نمیخوره🚬
جیمین: داف استفاده کن #کوکی
کوکی: داف چیه؟
جیهوپ: داو؟😹
نامجون: مگه اون دِیو نیست؟🦦
جین: شما اصن برو داروخانه بگو یه صابون میخوام واسه جق، ببین چند مدل میذاره جلوت🚬
شوگا: ینی تو هردفعه میری به دکتره میگی صابون بده برای جق؟:/😹
جین: یــو🚬
جیهوپ: سوسماز🌱
وی: عاقا قرار شد شب جمعه دوستم سگشو بیاره که با یونتان حال کنن😌
جیمین: دوستت کیه؟
وی: یه دختر کص😌
شوگا: پایه‌س یا تنگ بازی در میاره؟
وی: نه دیگه قرار شد سگشو بذاره اینجا آخر شب بیاد دنبالش...
کوکی: کوصکش خب خودشم تعارف میکردی=|
وی: گفتم شاید معذب باشین💧
نامجون: اینو بدین من بکنمش🦦
جین: الان زنگ بزن بهش بگو پاشه بیاد پنج شیش تا از دوستاشم ورداره بیاره🚬 #تهیونگ
جیمین: میخواین بکنینشون ینی؟🚶🏻
جیهوپ: ناموساً اگه پاشن بیاد بعد ندن بهمون خیلی خیاره🌱
جین: بخش مخ زنیش با من🚬
PDnim joined the group via invite link 
پی‌دی‌نیم: پنجشنبه شب به افتخار انتشار آلبوم جدید دورهمی گرفتیم با بچه‌های کمپانی از ۸ تا ۱۲ شب به صرف شام و شیرینی. یه جلسه‌ی کاریم داریم از ساعت ۶ تا ۷ اینطورا. یادتون نره.
PDnim left the group 
شوگا: ودف://
کوکی: رید به برنامه😐😐😐
جیمین: کص مص تعطیل🚶🏻
وی: عه من با دخترا قرار گذاشتم:(
جین: زنگ بزن بهشون بگو مکان عوض شد، آدرس کمپانیو بفرست🚬
نامجون: پی‌دی‌نیم نکنتمون🦦
جین: از هیکلت خجالت بکش نره خر🚬
جیهوپ: حس میکنم با سکس کردن تو محیط کمپانی، به مرحله‌ی جدیدی از زندگیم دست پیدا میکنم🌱
شوگا: خداوکیلی این اولین آرمی‌ای بود که به جای ریدن به اعصابمون، کص نصیبمون کرد☝🏽
جیمین: قول میدم یه سولوی خوب براش داشته باشم تو آلبوم جدید🚶🏻
جیهوپ: دوس داری اسپویل نکنی یا بکنمت؟😐🌱
جین: ببند این گروه کریحو تا کل ترکای آلبومو به چوخ ندادن🚬 #نامجون
نامجون: مالک گروه خودتی کصخل🦦
جین: عه؟
جین: جوووون🚬
وی: یه لحظه دیلیت نکن گروهو هیونگگگگ
وی: پنجشنبه شب تکلیف منی که گی‌ام چی میشه پس؟☹️
Jin deleted the group 

 


ᝡ Btsland7 "🎡