« مشکلات شخمی آرمی🍌»


آرمی: چرا پسرا صبح از خواب پا میشن سرشون خیره به وسط پاشونه؟

کوک: جر هر کی فهمید به منم بگه بفهمم چرا اینجوریم:)

جیهوپ: هرچند علم پزشکی اولین عضو جنینی ک رشد میکنه رو یه چیز دیگ میدونن..اما من مطمعنم پسر اول کیربوده بعد دست و پا دراورده...دیگه خودتون عظمت کیرو ببینین🌱

جین: بشخصه از خواب که پا میشم به مهمترین داراییم اول نگاه میکنم..و از اونجایی که فلن سینگلم مهمترین داراییم کیر عزیزمه🚬

جیمین: این نگاه کردن همیشه مختص صبح نیستا...خیلیا هستن که همیشه نگاشون به اون فلفل قرمزه🚶

جین: یکیشم خودتی بدبخ کیرندیده🚬 #جیمین

شوگا: هوی..توهین نکن بهش میخای جلو همه بگم شبا با کیرت درد و دل میکنی؟:| #جین

ته: صبح سراغاز روز است...وکیر سراغاز زندگی..پس چ زیباست که روز جدیدمان را با نگاهی سرشار از کیر اغاز کنیم #من_کیرمم_کیرمم_منه 🙂

نامجون: بنظرتون دختراهم اول صبح به کصشون مینگرن؟🦦

جیهوپ: احتمالش بیشتر نیس ک به ممه هاشون نگا کنن و فشارشون بدن..عف جوووون🌱 #نامجون

جین: بیشور تو ممه دوسداری چراپشت سر دخترا مردم حرف میزنی🚬 #جیهوپ

شوگا: بچه عا..صبحا کیرمون بتوجه بیشتری نیازداره..شل و بیحاله..بخاطرهمینکه بش توجه میکنیم...دست محبت روسرش میکشیم:| #کیرم_را_دوست_دارم 

کوک: هیونگا...میشه دیگ کیرکیر نکنین؟..حس میکنم این شیرموزه تودستم مزه مِنی میده:/

ته: نگفته بودم منی کسه دیگ جزمنونخوری؟🙂 #کوک



BtsLand7