« مشکلات شخمی آرمی 🍒»

آرمی:سایز بندی سینه با استفاده از مساحت انجام میشود یا محیط؟

جین: من ممه ندارم ولی کیر دارم میخوای بیای با  خط کش و گونیا و نقاله مساحت و محیطشو بگیر بی ناموس🚬

نامجون: از وقتی ازین سوالا میپرسین زندگی هامون روی نایت مود نیست هممون رفتیم روی گوه مود 🦦

جونگ کوک: چرا انقد بی مصرفین 
من امروز به یک سگ بی همدم گفتم هاپ 
شماها چه کاره مفیدی انجام دادین؟! 😒

جین: نسل جونگ کوک به کدام سو خواهد رفت؟! 🚬 #کوکی 

شوگا: خب اینم سوال داره معلومه که به گا میره :| #جین 

جیهوپ : سایز ممه این سوسول بازیا رو نداره. یا انداز مال نیکی میناژه یا اندازه یونگی🌱

شوگا : کیرخر تو سایز ممه های منو از کجا می‌دونی :| 🖕🏿 #جیهوپ

جیمین : ممه های هیونگ حرمت داره نه لذت 🚶#شوگا

شوگا : خیلی دوس دارم در جواب سوالای کسشعرتون از جمله‌ی 'شما سوال قشنگی نپرسیدید ' استفاده کنم 
ولی معمولا میگم کیرم تو اون سوال کیریت :)🖕🏿

تهیونگ : نه دیگه مگه ندیدی دخترا دور ممه هاشونو سانتیمتر میگیرن پس مساحت میشه دیگه 😌

نامجون : اونی ک تو گفتی مرکز تقارنه 🦦 #تهیونگ

جیمین : به یک عدد ممه 85 نیازمندیم.

تهیونگ : چی هست اصن 🚶 #جیمین

جیمین : نمیدونم ولی خیلی تعریفشو میکنن 👨‍

 

 

_Btsland7