⌡ مشکلات شخمی • چت بنگتن💬 ⌠

آرمی: حاضری در ازای ۵میلیارد فیلم زندگیتو از اول بدون سانسور با خانوادت ببینی؟

وی: من حاضرم ۵میلیارد بدم ولی فیلمشو حتی برای خودم نذارن..
جیمین: یعنی انقدر وضعت تخمیه؟
شوگا: به شخصه فیلم زندگی خودم یه پورن موویِ فول اسماته
کوکی: اگه فیلمش سانسور شده باشه اره
جیهوپ: مگه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران میخواد پخشش کنه که سانسور باشه🌱
شوگا: اگه شبکه کیش باشه که دونت نید سانسور🖕🏿
جین: در هر صورت..آره🚬 #آرمی
جیمین: میخواد بگه شناسنامه پاکی داره
جین: کصکش میدونی با ۵ میلیارد میشه چندتا کصو کرد؟🚬
نامجون: چقدر بدم فیلمشو پاک کنی؟🦦  #آرمی
جین: ده دور از کون بده من میگم پاک کنه🚬 
وی: هیونگ تو الان کون نامجونو به کص چندتا دختر فروختی
جیهوپ: جین ننت زنگ زد گفت جواب گوشیتو بده🌱
کوکی: یا حضرت زکریا...
جیمین: مالیدی هیونگ
شوگا: کار از مالیدن گذشته..گاییده🖕🏿
وی: جفت کردم ناموسن..مگه چه گوهی خوردی؟
Jhope added Jin's Dad
پدر جین: شیرمو حلالت نمیکنم تخمه سگ من تورو اینطوری تربیت نکردم🚬-
Jin removed Jin's Dad
جیهوپ: خودش گفت ادش نکنم گوه کاریای منم به ننم میگه🌱🤷‍♂
وی: هه هیونگ حالا با ۵میلیارد به جای کص کردن باید جفت کنی بری امریکا
نامجون: پدر و پسر سیگارین🦦
جیمین: پدر محترمه مکرمه‌ی جین بیشتر از اینکه بخواد به جین فحش بده خودشو فحش داد..
شوگا: بابات چیزی میکشه؟
کوکی: احتمالا منظورش از شیر همون کارخونه شیرخشک باشه..
شوگا: "تخم سگِ" شو چطور توجیح میکنی نفله🖕🏿
جین: جووون اس ام اسه واریزش اومد🚬
نامجون: خب لیست پورن استاراتو بیار🦦
Jin added Neda Yasi
جیهوپ: عوف چه کصی🌱
وی: جنده ازین بهتر سراغ نداشتی؟
نامجون: به شخصه با ناله هاش تخمام میریزه چه برسه به پشم🦦
جیمین: وسط سکس اپیلاسیون کامل میشی
شوگا: صدای بز موقع زایمان از صدای ناله های این بهتره🖕🏿
ندا: سلااااامممممممم🍆🍒🌶90
جین: کونت تو کُلام🚬
کوکی: عهه سلام خاله ندا خوبی؟
Jhope removed Neda Yasi
Jin removed Kookie
جین: دلم میخواد یه دست بکنمش که دیگه خاله های منو خاله خودش ندونه🚬
نامجون: اگه پورن استارات توی این رنجن پس بذار من بیارم🦦
جین: منتظرم🚬
Namjoon added Nicki Minaj 
وی: مگه نیکی پورن استاره؟...
جیهوپ: فی الواقع نه، ولی بشخصه با دیدنش از ده جهت راست میکنم🌱
جین: اقایون داداشام عرضم به خدمتتون من جون کندم این پول قلمبه رو جور کردم
الانم قلبمه هاش مال خودمه. هرچی ازش موند مال شما🚬
شوگا: عرضت به کیرمون🖕🏿
وی: جین هیونگ شیریه که آهویی شکار کرده و گوشتاشو خودش میخوره استوخوناشو میندازه جلوی ما
جیمین: حس لاشخور بودن بهم دست داد✨ #جین 
Namjoon removed Nicki Minaj
وی: وا چرا ریمووش کردی میخواستیم فیض ببریم از وجودش
نامجون: کصکشا شما از سکس فقط ادعاشو بلدین🦦
نامجون: وگرنه همون سالی که ایدولو خوندیم یه دور باهاش خاطره سازی میکردیم🦦
جیمین: حقیقتا حرف حق
جین: حقیقتا ببند دونتو🚬 #جیمین
شوگا: کصپدر تو از کجا میدونی باهاش خاطره ساختیم یا نه🖕🏿 #نامجون
جین: اوکی پورن استار بعدیتو رو کن🚬  #نامجون 
Namjoon added Kookie
جیمین: .....
وی: عوف این پورن استارته عوفففففف شق شق
جین: خفه شو مادرجنده فقط مال خودمه🚬
نامجون: کصکشا پی ویمو سوراخ کرد از بس گفت ادش کنم اد کردم🦦
شوگا: انقد شقیم که هرکی تو گپ اد بشه میکنیمش..حتی شما دوست عزیز💧
Namjoon removed Kookie
نامجون: امنیت کون این بچه رو به خطر انداختین🦦
جیهوپ: دیکتاتور...🌱
وی: چصمغز چه ربطی به دیکتاتور داره
جیهوپ: این دیکتاتور راسته🌱
جین: دیک هممون تا تور راسته🚬
جیمین: مگه تور داریم؟؟؟
وی: اره دوماه دیگه
جین: شما کصیا هیچ گوهی نخوردید برام🚬
جین: الان خودم یه ماندلاه میارم باهم نلسون کنیمش🚬
Jin added Nelson Mandella
جین: میدونستی خیلی رو اسمت شقم😹🚬 
جیهوپ: حاصل اون پوزیشن ننه بابات بودی که این اسمو روت گذاشتن؟🌱
جیمین: چه ننه بابای فرهیخته ای✨
Namjoon removed Nelson Mandella
شوگا: ودف حاجی🖕🏿
نامجون: کونیا من تو نوشتن اهنگ از جملات حکیمانه این الهام میگیرم-
نامجون: ببینم یکار میکنید که از این به بعد تتلو و علیرضا جی جی بنویسم🦦
Jin removed Namjoon 
شوگا: نتیجه میگیریم هیچ گوهی نمیتونی بخوری جین🖕🏿
جیمین: شماها فقط عرضتون توی زبونتونه
جیهوپ: عرضه من تو کونمه🌱
جین: عرضه منم تو کیرمه..عوف بیا عرضه هامونو باهم ترکیب کنیم تا ابرعرضه شیم🚬
شوگا:😐
Suga removed the grou

 

Btsland7-