نامجون :" ببخشید که نتونستم به تموم پستای شیریییییینتون جواب بدم .. ولی تک تکتون واقعا کلی شیرین و تو دل برو هستین 🍭🎂🍯🍰🍧🍫🍬🍭

چیزای خیلی زیادی هستن که دلم میخواد بهتون بگم اما میزارمشون برای بعداً..خیلی از چیزا هستن که حس میکنم توشون کافی نیستم ، چیزای زیادی هستن که بابتشون قدردان و سپاسگذارم و چون حس میکنم از چیزی که نسبت بهم انتظار دارین پایین ترم همیشه احساس تاسف میکنم و بابتش عذر میخوام .. باعث افتخارمه که به چیزی ک بیشتر از حقمونه برسم .. اما من همزمان دارم زندگی میکنم و تو اعماق وجود و تو ته قلبم اینو حک کردم که این مال ماست ولی در واقع این به شما تعلق داره و مال شماست .. فردا و پس فردا ، به لطف تک تک شماها شاد و خوشحالم .. ازتون ممنونم !💜

یونگی :" بیاید زودی یه کنسرت بزاریم ...ㅠㅠㅠㅠ

دلم براتون تنگ شده آرمی ㅠㅠㅠㅠ ازتون ممنونم و عاشقتونم ㅠㅠㅠ دلم براتون یه ذره شده "

هوسوک : یعنی باید روزمونو پر انرژی و با شادی و خوشحالی شروع کنیم !!! ممنونم آرمی 💘"