تهیونگ :" راجب ویدئوهای چالش بی تی اس سعی میکنن نخندن چیزی میدونین ؟؟ "

تهیونگ :" وای خیلی باحالن ㅋㅋㅋㅋ"

یونگی :" بهتون اجازه میدم برقصین !! بیاید امروز به خوبی و خوشی برقصیم ! ازتون ممنونم ارمی ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ"

نامجون :" احساساتم قروقاطی شدن ! 

چون مدام نمیتونستم ببینمتون یه جورایی پوست کلفت شده بودم و اون حسای خوشحالی و یا ناراحتیم دفن شده بودن ولی امروز دلم میخواد چشمامو ببندیم ، برقصم و کلی خوش بگذرونم !! قطعا لذت بخشه و کلی حال میده !

واقعا از صمیم قلبم احساس افتخار میکنم و از اینکه شماها یه همچین حسایی برامون به ارمغان میارید ازتون ممنون و قدردانم !

امیدوارم یه روزی بتونیم همو ببینیم و همدیگه رو در اغوش بگیریم و اون لذت و خوشحالی ای که نتونستیم باهم به اشتراک بزاریمو باهم شریک بشیم ! 

از صمیم قلبم ازتون ممنونم 🥰"

 جیمین :" دقیقا باید چه کلماتی به زبون بیارم که این حسی که دارمو به تک تکتون بروز بدم "

جیمین :" میخوام یه بار دیگه برای عشق بزرگ و حمایتتون ازتون تشکر و قدردانی بکنم .. من تو زندگیم بهترینمو انجام میدم ، لطفا بخاطر ماهم که شده خوشحال باشین " 

جین : گوشیم هی ویبره میرفت ، برای همینم یه نگاهی بهش انداختم و باورم نمیشد که PTD نامبروان شده .. منم دلم میخواد عکس تعظیم کردنم رو پست کنم  ㅠㅠ در آینده هم سخت کار میکنم و کلی تلاش میکنم ، ازتون ممنونم ! 

ازتون ممنونم و عاشقتونم آرمی "