خلاصه‌ای از کنفرانس مطبوعاتی بی‌تی‌اس برای سینگل Butter🧈 : 

🐱شوگا: من به خاطر شرایطی که داشتم نتونستم تو کنفرانس مطبوعاتی آلبوم BE شرکت کنم واسه همین الان یکم استرس دارم😅

🐰جانگکوک: ما این مدت روی آهنگامون کار کردیم منم روی آهنگای خودم کار کردم. نمیدونم کی میتونیم به شرایط قبلی برگردیم.


🐯تهیونگ: قسمتی تو موزیک ویدئو هست که ما تو آسانسور جداگونه میرقصیم. اون حرکاتو خودمون طراحی کردیم و طوری انتخابشون کردیم که شخصیتمونو به بهترین شکل نشون بده.

🐥جیمین: خیلی از برناممون به نتیجه نرسیده و نتونستیم آرمی‌ها رو از نزدیک ببینیم، واسه همین هر کاری میکنیم که بتونیم با آرمی‌ها ارتباط برقرار کنیم

🐨نامجون: وقتی بحث درباره‌ی کیپاپ و مارکت آمریکا پیش میاد، ما خیلی بین خودمون راجع بهش حرف میزنیم. کیپاپ خیلی کمتر ژانری از موسیقیه و بیشتر کل صنعتشو دربرمیگیره.

🐨نامجون: با همه احترامی که به گروه کویین دارم ولی هیچ همکاری بین ما صورت نگرفته.

👤: میتونید درباره‌ی پروسه‌ی نوشتن آهنگ و اینکه چی باعث شد این آهنگ رو  به زبانی غیر از زبان مادری خودتون بسازید، بهمون بگید؟

🐨نامجون:آهنگ Butter از بین آهنگ های زیادی انتخاب شد و آهنگ کاملی بود، ما می‌خواستیم توش مشارکت داشته باشیم ولی همون موقع هم خیلی آهنگ خوبی بود.
تصمیم گرفتیم پارت هایی که حس میکردیم به استایل رپمون نمیخوره رو کمی تغییر بدیم. من خوش شانس بودم که تونستم تو ساخت این آهنگ شرکت کنم.

🐱شوگا: یه رقابتی هم بین خودمون بود. سال پیشِ من به انگلیسی خوندن گذشت.

👤: شما با آهنگ Dynamite رکوردها رو شکستید و گرمی نبردید اما نشون دادید که امکان پذیره. آیا هدفتون اینه که با آهنگ Butter این جایزه رو ببرید؟

🐱شوگا: نمیتونم بگم که این هدفمون نیست، البته که میخوایم و ادامه میدیم تا جایزه‌ی گرمی رو ببریم. Butter یک فرصت دیگه برای گرمی خواهد بود.

🐨نامجون: صددرصد به گرمی فکر می‌کنیم و تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا به عنوان یه هدف بهش برسیم.

👤: ماهِ بعد هشتمین سالگرد دبیوی شماست. چه چیزی بیشتر ذهنتون رو مشغول کرده و بیشتر راجع به چه موضوعی با هم صحبت میکنید؟

🐥جیمین: با توجه به این شرایطی که پیش اومده، نتونستیم طرفدارهامون رو حضوری ببینیم. احساس میکنم یکم منزوی شده بودم. 

🐯تهیونگ: هشتمین سالگرد چیزیه که واقعا خوشحالمون میکنه و برامون ارزشمنده. فستا برای آرمی لحظه‌ی بزرگیه اما نمیتونیم حضوری برگزارش کنیم. کارای زیادی بودن که نتونستیم انجامشون بدیم. اما مطمئنا بهترینِ خودمون رو به نمایش میذاریم.

🐹جین: موضوع مهم ما مدل موی تهیونگه، فر ثابت. چند ساعت براش وقت گذاشتی؟ شبیه پودل (یک نوع نژاد سگ) شدی.

🐨نامجون: مهمترین نکته آینده‌ی ماست. تو این روزهای جدید، کار اصلیمون چیه؟ چرا وجود داریم؟ گرمی مهمه اما به عنوان بی‌تی‌اس ارزش‌هایی که باید دنبال کنیم چیا هستن؟ توی این صنعت، توی این ژانر، چه میراث و ردپایی میتونیم از خودمون بجا بذاریم؟