« مشکلات شخمی آرمی✌🏽»

آرمی: ‏چرا تهیونگ V رو به عنوان اسم استیجش انتخاب کرد؟


جیهوپ: شاید به نشانه ویکتوری بوده و میخواسته موفق بشه، اما متأسفانه تپه نریده باقی نذاشته برامون🌱

جیمین: بابا این انقد سر اسم انتخاب کردن معطل کرد که خود کمپانی یه اسمی روش گذاشت همینجوری🚶🏻

جیهوپ: 😹😹😹 #جیمین

جین: ببین V اشاره داره به V Cut در آقایان که به کجا ختم میشه؟ درسته کیر. تهیونگ درواقع با این اسم میخواسته به همه بگه چقده کیری استه🚬

کوکی: i don’t give a fuck about Taehyung 

جین: باز اینا کات کردن🚬 #کوکی

نامجون: الان که دارم به شکل و شمایل V دقت میکنم میبینم شبیه دوتا لنگِ بازه. شاید ینی لنگای تهیونگ همیشه بازه بفرمایید داخل🦦

جیمین: اگه از یه جهت دیگه نگاهش کنی شبیه جسم تیزیه که داره وارد کونت میشه هیونگ🚶🏻 #نامجون

شوگا: #شخمی : چرا من با اینا دبیو کردم الله وکیلی؟

وی: در ادامه‌ی پاسخ جین هیونگ، بله اشاره داره به وی‌کات که به دیک ختم میشه. من درواقع میخواستم بگم 
I’m Gay بچز 🏳️‍🌈

جیهوپ: بابا الان نصف آرمیا قیام میکنن که پسرا نباید گی باشن:/🌱 #تهیونگ

نامجون: به هر حال تهیونگ شوهر خیلیاس میدونی؟🦦 #هوسوک

شوگا: ودف-

 

- Happy افلیج Day -🌊


BtsLand7