«مشکلات شخمی آرمی🦦»

آرمی: چرا رو دیک رویت نشده‌ی نامجون شی کراش دارم؟😐✋


وی: اگه رویت کنی چی میگی پس؟🚶🏻

کوکی: نمیفهمیم این چه باور غلطیه که بین آرمیا جا افتاده؟ شاید کیر از آنچه شما تصور میکنین کوچک‌تر است😕

جیمین: انقد خیال نباف. ته چیزی که ممکنه گیرت بیاد یه پشمالوی ده سانتیه😹

وی: به بدبختی مردم نخند سرت میاد #جیمین

جین: ماکت بزرگ نامجونو بخر بعد یه دونه از این دیلدو گنده رگ‌دارا بگیر بچسبون وسط پاش حالشو ببر🚬

کوکی: هیونگ تو مثلا هیونگی😐 #جین

شوگا: هیچوقت کسیو از رو ظاهرش قضاوت نکنین. من به دوس‌دختر خیلی کیوت داشتم، کشید پایین دیدم جای چوچول دودول داره💧

وی: مونده تا بفهمی چی زیر شلوار نامجونه🚶🏻 #یونگی

جیهوپ: خیلی دلم میخواد بگم رو باسن رویت نشده‌ی عمت کراش دارم اما به نظرم زشت میشه🌱

شوگا: ادبت حاملمون نکنه ژیگول:| #هوسوک

جین: نامجون شما صوبتی نداری؟🚬 #نامجون

نامجون: نه من دارم میپرم🕊

وی: خداوکیلی صد تومن میدم🚶🏻

نامجون: آخ جااان ماشین بفرستم؟🕊

وی: عااا میخوایم بپریم🚶🏻

 

-Btsland7