نامجون: چه کیریسمسیه🦦


کوکی: کریسمس* درسته هیونگ
نامجون: کیر بیشتر پسندمه🦦
وی: فقط چند دقیقه تا ریلیز میکس تیپ مونده ذوق دارم=))
شوگا: کصلیسِ سگ حالا تو روز کریسمس میکس تیپ نمیدادی بیرون اتفاقی نمیوفتاد🖕🏿
شوگا: مثه سگ واسه آرمیا میخوره🖕🏿
وی: شاید واسه همینه همه تهیونگ لاورن😌
جین: دکتر گفته کص واسه روح و روانم خوب نیس پس یا کم کص بگو یا ریموت میکنم🚬 #تهیونگ
جیمین: انقدر از اندام جنسی بانوان به عنوان فحش استفاده نکنین خوششون نمیاد🚶🏻
جیهوپ: از این به بعد میگیم "آلت"🌱
جیهوپ: آلتکشا🌱
کوکی: ولی من خیلی دوست دارم بدونم محتوای میکس تیپت چیه🤔 #تهیونگ
نامجون: یه مشت آلت و شعر🦦
وی: خودتون میفهمین💦
شوگا: ایشالا که ویس گرفتی واسه آرمیا ناله کردی🤲🏿
جین: ینی ممکنه؟🚬 #یونگی
شوگا: ولله بعید نیست #جین
جیهوپ: هرچی فکر میکنم یه میکس تیپ کامل از تهیونگ در نمیاد
جیهوپ: فکر کنم فقط یه ترکه🌱
جیمین: کاش فقط یه ترک باشه
جیمین: خوب نیست تو روز کریسمس یه مشت انسان بی‌گناه حامله بشن🚶🏻
جین: ولی ناموس‌وار صدای تهیونگ باعث میشه آلتم از خواب بیدار شه🚬
کوکی: شاید چون یبسه صداش انقدر خوبه🤔
وی: نمیشد این سال نویی یبوستمو به یادم نیارین؟:”💧
نامجون: میخوایم هیچوقت یادت نره که اگه تو Hot 100 رتبه اول هم باشی ولی نتونی برینی، هیچی نیستی در اصل🦦
شوگا: اگه تو Hot 100 اول باشی ولی سالی 73728191 تا ایر پاد گم کنی چی؟🖕🏿
نامجون: گم بشو سگِ نجس🦦
جیمین: میشه سال نویی کام اوت کنیم؟
جین: با کی میخوای کام اوت کنی کرکس سینگل؟🚬
جیمین: فرقی نداره هرکی پایس🚶🏻
جیهوپ: ۱۰۰ میگیرم پایه میشم🌱
شوگا: کصخل من رفته واسه کریسمس برات یه خرس چس مثغالی بگیرم یارو میگه ۷۵۰ هزار تومن بعد تو با ۱۰۰ تومن رل میزنی؟:/🖕🏿 #هوسوک
جیهوپ: واسه من رفتی خرس بخری؟:)🌱
شوگا: آره کونت خوبه ناموسی:)🤲🏿
نامجون: خیلی نجسی یونگی🦦
وی: گایز پی‌پیم گرفته از استرس😐
کوکی: پینیمصجصص تهیونگ میخواد برینه فاااک فاک فاککککک=)))))
جیمین: برو بشین سر توالت بلکه بعد از ده سال و اندی عنت اومد🚶🏻
کوکی: سر توالت دقیقا کجای توالته؟🤔
جیمین: برو عمتو مسخره کن حرومی🚶🏻
جین: یه آرمیه تو ویورس پست گذاشته میگه هیونگ به مناسبت سال نو میشه نود آپ کنی؟🚬
نامجون: تو چی جواب دادی؟🦦
جین: اولین کسیه که نمیتونم جوابشو بدم🚬
جیمین: تو که همیشه میرینی بهشون الانم برین😹
جیهوپ: بگو نمیخوام جقی بشید چوچولاتون شل بشن🌱
جین: صد امتیاز هوسوک🚬
کوکی: ولی سک و سینه هیونگ خوب چیزیه ها🤤
کوکی: سفید نرم خوردنی🤤
شوگا: یاد کون جیمین افتادم حقیقتا🤲🏿
جیمین: کون منو کجا دیدی؟:|
شوگا: شبا که شما میخوابین من میام کون و کپلتونو چک میکنم😹
نامجون: کاش دفعه بعد دودولامونم یه نگاه بندازی
نامجون: بعضیاشون فیل سایزن اگه یه وقت برن توت دردت میگیره🦦
شوگا: الان منو تهدید کردی؟
وی: میکس تیپ قشنگم😔
جیهوپ: چقد کص میگین به ابلفضل🌱
جیهوپ: هرکی یه کصی میگه🌱
جیهوپ: کصای متنوع🌱
جیهوپ: در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف🌱
جیمین: حتی ۱۰ دقیقه هم نمیتونین مؤدب و با شخصیت باشین ینی🚶🏻
جین: شخصیتو شیاف کردم🚬
کوکی: مارم شیاف کن پلیز🤤
نامجون: کیریسمس همگی مبارک🦦 فعلا
وی: کجا میری هیونگ الان میکس تیپ منتشر میشههههدژنسمشکسکصک💧
نامجون: من حسودیم شده میرم تو اتاقم بخوابم، بعد سوکجین باید بیاد از دلم دراره و اینا🦦 فعلا
جین: بخواب تا بیام بیبی🚬
کوکی: منو با خودت ببر🤤
جیهوپ: کاش حداقل در این روز مبارک کمی کافور مصرف کنید دوستان🌱
جیمین: یکم سکوت کنین آرامش قبل از میکس تیپ بگیریم🚶🏻
وی: کاش همراه با میکس تیپ عنمم ریلیز شه بخدا😔
جین: کص کص نکنین🚬
جین: هرکی حرف بزنه ریمو میشه🚬
جین: کوک بدون اینکه چیزی بگی فالو می بیبی🚬


 -BtsLand