« مشکلات شخمی آرمی🤺»

آرمی: من ولنتاین خونم. هرکی دنبال مکانه، اتاق میدم بهش. ۳ تا دارم، ساعتی ۸۰ تومن. بهتون پیشنهاد میدم چه کادویی واسه عشقتون بخرین، هر پیشنهاد ۲۰ تومن. اگه ننتون نمیذاره برین بیرون، میگم پیش منین، ۳۰ تومن.
❌ ثبت نام از الان شروع شد ❌


جیمین: الله و اکبر پای این تبلیغات کصشر به مشکلات شخمی هم باز شده حتی🚶🏻 

جین: ۳۰۰ میگیرم فقط به ننت نگم چه جاکشی هستی چونی🚬 #آرمی

جیمین: ننشو از کجا میشناسی؟🚶🏻 #جین

جین: عززم من همه ننه‌هارو میشناسم🚬 #جیمین

جیهوپ: حاجی من چقد بدم میتونی شب ولنتاین این شیش تا شاسکولو از خوابگاه ببری بیرون؟🌱 #آرمی

شوگا: آخه کصکش ما عشقمون کجا بود؟ کل داراییم همین چیزمه:/

نامجون: حقیقتا منم انقد سینگلم که رل میزنم باهاتون، ساعتی ۱۰۰ تومن🦦

جین: ساعتی ۱۰۰ تومن؟ الکسیسم انقد نمیگیره، مگه از کجا میدی؟🚬 #نامجون

کوکی: عشق مثه بستنی میمونه. میای ببینی چه طعمی داره، در عوض دندونات توش گیر میکنه کل وجودت یخ میزنه. عشق مثه سبزی قرمزه سبزی میمونه که میره لای دندونات و دیگه بیرون نمیاد. پس عاشق نشین:)💔 ولنتاینتونم رو کاناپه، جلو شومینه، با یه کتاب و یه لیوان قهوه بگذرونین...

نامجون: باز این کتاب خوند🦦 #کوکی

شوگا: جلو شومینه با کتاب و قهوه؟:/ مگه فیلمه دیوث؟🖕🏿 #کوکی

جیهوپ: کوک تو ناموسا دیگه سعی نکن تأثیر گذار حرف بزنی. اسهالمون کردی برادر🌱 #کوکی

وی: ببخشید قیمت مخ زنی چنده؟🤔 چون من کِیس مورد نظرم سگ محلم میکنه. میخوام ببینم ممکنه مخشو بزنین؟

جیمین: یکی اینو جمع کنه😐😹 #تهیونگ

جین: ۱۰۰ میگیرم میزنم برات مخشو (نهایت ۲ ساعت طول میکشه، تضمینی🤙🏽) سابقه دارم🚬 #تهیونگ

کوکی: بابا چرا نون مردمو آجر میکنی هیونگ؟=| #جین

جین: برو کنار بچه بذار به کار و کاسبیمون برسیم🚬 #کوکی

وی: تخفیف میدی؟ #جین

جین: پیوی🚬 #تهیونگ

نامجون: من میگم بهتره همینجا جمعش کنیم چون این دیگه سناریو #BAS نیست #BC عه...🦦

 

 BtsLand7