< مشکلات شخمی آرمی🦭>

آرمی: کیرم حرف گوش نمیده سرشو ببُرم؟

نامجون: چطر دلت میاد سر اون زبون بسترو ببری؟ بجاش بیا من چشاتو از تو کاسه درارم که گناهاشو ربط میدی به دودولت🦦🦦 #آرمی 

جیهوپ: با این حساب شمام پاشو بیا من چشاتو پاره پوره کنم انقد پورن هابو شخم نزنی 🌱 #نامجون

نامجون: شما یه روز گوه خور بودنتو ثابت نکنی نمیشه نه ؟🦦 #جیهوپ

کوکی: نهههه پاشو بیا اینجا من ادبش میکنم حرف گوش کن میشه🥺 #آرمی

جیمین: باز تو کیر مجانی پیدا کردی بزمجه؟ #کوکی

جیمین: بکنش تو یه کص فرا طبیعی خودش حساب کار دستش میاد🦭 #آرمی

جیهوپ: کص فرا طبیعی دیگه چه کصیه؟ #جیمین

جیمین: کصیه که برای سن شما بده بدونی #جیهوپ

جیهوپ: قیریمسیق کینی🦖🌱

شوگا: به جای سر بریدن دودولت بیا دودول سوکجینو ببر تا کونمونو از دست ندادیم🖕🏿 #آرمی

جین: کسکش حالا که انقد صریح کصتو تف دادی اولین نفر کون خودتو جرواجر میکنم🚬 #شوگا

تهیونگ: یه سری چسخل به فکر سربریدن دودولشونن اونوق ما باید چپ راست کنیم دودولمون حرف گوش بده بلکه راست شه

تهیونگ: میخوام برم به کمپین #نه_به_خشونت_علیه_کیر بپیوندم🦭

جیمین: تو هنوز نریدی؟ #تهیونگ

جین: عب نداره بعد شوگا تورو میکنم ریدمانت درست میشه پسرم🚬 #تهیونگ

جین: پاشو بیا یدور بکنمت کیرت حرف گوش کن شه #آرمی

شوگا: تا همرو از کون دار نزاری ول نمیکنی نه؟🖕🏿 #جین

جین: من تورو  همین الانم از کون دار گزاشتم 😌🚬 #شوگا

 

-BtsLand7