سلام، کمپانی بیگ‌هیت هستیم. 

ما میخوایم اطلاعاتی در رابطه با وضعیت سلامت شوگا ارائه بدیم. 

 

شوگا جراحی‌ای برای شانه‌اش در سوم نوامبر داشت. جراحی برای این مشکل که همیشه یک اختلال در رابطه با سلامتی شوگا بوده، کاملا با موفقیت انجام شد و به دلیل توصیه پزشک که باید یک دوره نقاهت مطلق رو بگذرونه، هم‌اکنون او در حال استراحت و بهبود یافتن هست. 

 

همونطور که خیلی از فن‌ها میدونند، شوگا برای مدت طولانی از بیماری در رابطه با شانه‌‌اش رنج می‌برد. این مشکل از حادثه‌ای که در سال ۲۰۱۲ قبل از دبیو اتفاق افتاد، شروع شد و در سال ۲۰۱۳، تشخیص داده شد که دررفتگی شانه دارد. درد شانه ادامه داشت تا وقتی که در سال ۲۰۱۹، به عنوان " پارگی لابروم عقبی شانه چپ" که به معنی پارگی غضروف دور شانه چپ هست، تشخیص داده شد. شوگا به طور مداوم درمان‌های مختلفی رو انجام میداد که از انجام جراحی جلوگیری شه و روی فعالیت‌هاش تاثیری نزاره. 

 

شوگا خیلی وقت بود که از علائم زیادی مثل ناتوانی در بالا بردن دست و درد ناگهانی در شانه خود رنج میبرد. اون انواع درمان‌های مختلف رو هنگام انجام دادن کارهاش امتحان کرد ولی متاسفانه علائم بیماری هیچوقت بهبود پیدا نکردند. این علائم طی سال‌ها بیشتر و بیشتر شدند و نه تنها روی اجرای شوگا بلکه روی زندگی روزانش هم تاثیر گذاشت. 

همچنین شوگا حس کرد که خیلی مهمه تا سلامتی کامل خودش رو قبل از خدمت سربازی بدست بیاره و بعد از صحبت با کمپانی تصمیم گرفته شد تا عمل جراحیش رو انجام بده. 

 

بدلیل عمل جراحی، شوگا قادر به شرکت در بیشتر فعالیت‌های رسمی نخواهد بود و فقط روی بهبود سلامتی خود تمرکز خواهد کرد. هروقت دکتر تشخیص داد که محدوده جراحی بطور کامل بهبود پیدا کرده، شوگا درمان فیزیکی رو شروع خواهد کرد تا زمانی که بتواند به روی استیج برگردد و کاملا درمان شده باشد.

این مدت طولانی منتظر نگه داشتن فن‌ها برای شوگا ممکنه سخت باشه، اون هم با وجود آلبوم جدید گروه BE و پروموشن های آلبوم. ما از تمام طرفداران برای منتظر ماندن معذرت میخواهیم و از اونها طلب عشق و درک و بخشش داریم. 

 

شوگا میخواهد که فن‌ها بدونند که اون کاملا از نگرانی طرفداران آگاه است و میداند که فن‌ها تا چه حد ممکن است برای منتظر ماندن ناراحت باشند. 

 

شوگا گفت: "لطفا در این زمان درکم کنید تا بتونم دوباره فرصت حضور روی استیج رو داشته باشم." 

آپدیت Weverse || شوگا : سلام. شوگا ام. بخاطر این اتفاق ناگهانی متاسفم و واقعا بخاطر نشون دادن نگرانیتون ممنونم..! خوشبختانه، عمل خوب پیش رفت. شرایطم یکم دردناکه ولی تقریبا حس میکنم بهبود پیدا کردم. از اونجایی که من یه اجرا کنندم سعی کردم که خیلی به درمان و کمک های دارویی فکر نکنم. ولی نگران شدم که شاید این شرایط حتی بد تر هم بشه. برای همین سه چهارم بیمارستان ها پیشنهاد دادن که بهترین راه جراحیه و این دلیلیه که چرا این روش رو انتخاب کردم... (من واقعا خیلی روش فکر کردم..!) معذرت میخوام که برای چند وقت قادر به اجرا کردن نیستم. دلم برای اعضا و آرمی ها تنگ شده. من خیلی سر این قضیه هم درموندم... برای بهبود پیدا کردن کامل چند وقتی نیستم ولی خیلی زود برمیگردم! دوباره تکرار میکنم. متاسف و ممنونتونم آرمی!

منبع : @btsir7