کامنت تهیونگ زیر پست یکی از آرمیا :

ارمی : صبح بخیر ! وای من هنوزم خوابم میاد 

تهیونگ : صبح بخیر 😊 "

کامنت تهیونگ زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : وای نگو که هنوز نخوابیدی و تا الان بیدار موندی ؟؟

تهیونگ : خوابیدم 🤨 "

کامنت تهیونگ زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : واووو امروز همراه با ته ته میرم سرکاررر امروزو با یه مودد خوببب و خوشحال و سرحال شروع میکنم ..

ته ته مون روز خوبی داشته باشی 💜

تهیونگ : روز خوبی داشته باشی ㅎㅎ "

کامنت تهیونگ زیر پست یکی از آرمیا :

آرمی : اوپا توروخدا فقط یه سلفی ~ 

تهیونگ : تندی سر و صورتم رو تمییز میکنم و سعی میکنم یکی بندازم 

راستش تازگیا خیلی تو فکرشم ..

تهیونگ : وقتی بم کوچولو تر بود خودم بزرگش کردم "

هوسوک : غرش 🦁🐯 "

کامنت هوسوک زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : کی میرین امریکا ؟

هوسوک : فردا ~ 🥲 وای خدا حالا چطوری وسایلم رو جمع کنم ..

کامنت هوسوک زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : وای خدا با این کیفه میخوای بری ؟؟؟

هوسوک : همممم...🤔"

کامنت هوسوک زیر پست یکی از آرمیا:

ارمی : هوسوکی داری چیکار میکنی ؟ 😭😭 

هوسوک : دارم وایه رفتنمون اماده میشم 🦁🐯 "

کامنت هوسوک زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : جیهوپ اوپا ، پس فردا امتحان دارم ㅠㅠ میخواستم زودی بخوابم ولی اوپا اومده !! خیلی ازت ممنونم 💗💗

هوسوک : موفق باشی 🌈💜 امیدوارم همتون نتیجه خوبی بگیرین "

کامنت هوسوک زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : هوپی ، گفتن وقتی هواپیماتون رسید لس انجلس قراره هوا گرم بشه .. چون هوپی قراره بیاد لس انجلس هوا گرم میشه 🥰

هوسوک : اهه این وسط یه مشکلی هست ~ واقعا به نظر میرسه من خوب انگلیسی صحبت میکنم ؟ چطوریاست ㅋ 크 크 크 ㅡ 크 킄 크ㅡ وای برگردم سر جمع و جور کردنم "

هوسوک : هوای لس انجلس چطوره سرده ؟؟؟ 🥲 "

هوسوک : هوپی دیگه پیره ساکشو جمع و جور کنه 😇😊🥰 شبتون بخیر 🥰😍🤩 یاد موهای یخی بخیر 😅"