کامنت جیمین زیر پست یکی از آرمیا:

ارمی : پارک جیمین دلم برات تنگ شده 🥺

جیمین : اومدم اینجا 😢 "

کامنت جیمین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : اوپا .. جدی میگم میتونم برات 1013 تا پپرو بخرم 

جیمین : ㅋㅋㅋㅋㅋ قربون دستت من فقط عشقتو بگیرم بسه خیلی ممنونم "

کامنت جیمین زیر پست یکی از آرمیا: 

آرمی : دلم برات تنگ شده ㅠㅠ💜💜 

این روزا هوا خیلی سرد شده برای همین وقتی میری بیرون لباسای گرم تنت کن 💜💜 

جیمین : اره دقیقا .. باید لباسای گرم بپوشیم چون خدایی نکرده ممکنه یه دفعه سرما بخوریم .. اره واقعا "

کامنت جیمین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : جیمینی اوپا TMI امروز چیه ؟ !؟ 😀

جیمین : همین الان رو راحتی لم دادم ㅎㅎ " 

جیمین : همگی امروزم سخت کار کردین "

نامجون : امروز موقعی که داشتم فایلام رو پاک میکردم یه گندی زدم ، و فایل صوتی که بیشتر از یکسال روش کارمیکردم  پاک شد .. زبونم بند اومده 

سعی میکنم خم به ابرو نیارم ..

تقریبا تموم شده بودا ..

قطعا .. امروز بدترین روز ساله ..

خیلی ناراحتم .. برای همین این لحظه رو اینجا ثبت میکنم "

نامجون : اه چون ممکنه نگران شده باشین محض اطلاع باید بگم که فقط یه اهن بودش ㅜ باقی فایلای پاک شده پیش کسای دیگه بکاپ ازشون هست ولی این یکی نه بکاپی ازش در کار نبود .. حدودا 60 باری ضبطش کرده بودم .. یعنی حتی فکر اینکه همه چیز رو از اول انجام بدما .. ای خداا 

ولی همه تلاشمو میکنم دوباره بسازمش و یه روزی باهاتون به اشتراک بزارمش و بتونید بهش گوش بدید ㅜ همگی لطفا موقعی که دارید از نرم افزارای پاک کننده حافظه استفاده میکنید حواستونو جمع کنید