تهیونگ : به نظرم اینکه ادم بتونه با موسیقی جاز تحت تاثیر قرار بگیره ، نعمت بزرگیه "

کامنت تهیونگ زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : منم عاشق جازم ، توروخدو چند تا اهنگ جاز پیشنهاد بده ㅠㅠ !

تهیونگ : فیلم Billie Holliday  که امروز بیرون اومد "

کامنت جبن زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : سوکجین اوپا ost خیلی خوبه ㅠㅠ🤍

چجوری تا موقع انتشارش صبر کنم 🥺

میخوام در اینده لایوش رو هم بشنوم ㅠㅠ 

جین : من کلش رو گوش دادم 

* کیوت و به حالت پز دادن گفته "

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : امروز تا خونه دوچرخه سواری کردی ؟

جین : امروز اصلا سرکار نرفتم "

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : جین الان ، در حال حاضر مشغول بازی ای هستی ؟ 

جین : من سخت روی این بازی کار میکنم .. احساس میکنم بهم هیت میده ㅠㅠ 

من کپی رایت تمام اثار منتشر شده یونسون رو خریدم و گفتم اون رو به maple اهدا میکنم اما maple اونو رد کرد چون اول maple story بود که این کارو انجام داد ㅠㅠ 

از من متنفر نباشید بچها 

خرید همه دست های نقره ای و ول کردنشون همه نظر منه "

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی یه نامه بسی بلند و البته زیبا برای جین نوشته 

جین : من به خاطر وجود ارمی قادر به خوندن ost بودم 

دلیل خنده و گریه من ارمیه "

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا: 

آرمی : جین تیزر دراما رو دیدی ؟

واو صداش مثل فرشته اس و شیرین مثل عسل . صدات بی نقصه 💌

جین : من خود دراما رو هم در حال پخش دیدم ..

میخواستم بدونم کی منتشر میشه . هر وقت صدای bgm رو میشنیدم میگفتم " اوه منتشر میشه ؟

اگر میگید یعنی جدی انجام میدادم ، بله انجام میدادم ㅋㅋㅋㅋㅋ "

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : جین TMI امروز چیه ؟ 🐭

جین : موهامو نشستم "

کامنت جین زیر پست یکی از آرمیا:

آرمی : سوکجینی یه زمانی بود من موهامو واسه 6 روز نشستم مشکلی نداره !!!!

جین : . "