لیریک ویدیو رسمی آهنگ My Universe از Coldplay با همکاری BTS 

 

YouTube: Click

Spotity : Click

YouTube  musice : Click

 

***

Click : دانلود موزیک

Click : دانلود ورژن بی کلام موزیک 

 

***

دانلود لیریک ویدیو 

 

 Click : کیفیت 480

  Click : کیفیت 720 

 

● ترجمه‌ی فارسی آهنگ 'My Universe' از گروه Coldplay با همکاری بی‌تی‌اس 


[  تو  .. تو  ..دنیای منی و
من .. فقط میخوام که به تو اهمیت بدم
و تو.. تو
دنیای منی ، و من ..

~~~

شب دراز میکشم و نگات میکنم
وقتی صبح میشه ، بیدار شدنت رو تماشا میکنم
این بهشتیه که نتونست روشناییِ بی نهایتِ
داخلِ چشمات رو به نمایش بزاره

هر شب به سمتت پرواز میکنم
اینکه همه‌ی این ها یه رویاست رو فراموش میکنم
موقع دیدنت لبخند میزنم
تا ابدی که تمام نشدنیه عزیزم

تو .. تو... دنیای منی و
من .. فقط میخوام که به تو اهمیت بدم
و تو .. تو
دنیای منی، و
دنیای منو از درون روشن میکنی

قبلا تاریکی بیشتر بهم آرامش میداد
غرق شده توی سایه های بی انتها
و اونا گفتن که ما نمیتونیم باهم باشیم، چون
چون ما باهم فرق داریم

~~~~
تو .. تو .. دنیای منی و
من ... فقط میخوام که به تو اهمیت بدم
و تو .. تو
دنیای منی، و
دنیای منو از درون روشن میکنی

دنیای من
دنیای من
دنیای من
تو دنیای منو از درون روشن میکنی
دنیامو از درون درخشان میکنی

چیزی که منو زنده می‌کنه ( درخشان میکنه )
ستاره های توی آسمونن که با عشق تو رنگ آمیزی شدن
توی دنیای من
تو دنیای دیگه ای رو برای من خلق کردی

چون تو ستاره و دنیای منی
چون آخرش رنج هایی که کشیدیم، فقط برای همون یک لحظه بودن ( تمام شدن )

تنها کاری که باید بکنی اینه که مثل همیشه بدرخشی
و ما دنبالت میاییم و باهم این شب رو در آغوش میکشیم

من همراه تو پرواز میکنم
وقتی کنارت نیستم دیوونه میشم
زود باش و دستم رو بگیر
ما برای هم ساخته شدیم عزیزم

تو .. تو .. دنیای منی و
من .. فقط میخوام که به تو اهمیت بدم
و تو .. تو
دنیای منی، و
دنیای منو از درون روشن میکنی

دنیای من
دنیای من
دنیای من
تو .. تو
دنیای منی و من
من
دنیای من
و من  ..