مشکلات شخمی 
آرمی: سازمان ترک جق داریم؟

یونگی: بسملا این سوالای کسشرو از کجای کصتون در میارید کسکشا؟:|🖕🏿
جیمین: هیونگ تو یه جملت سه بار کس آوردی #یونگی
یونگی: خب به کصم که سه بار کص آوردم:| 
یونگی: تو کس خور مردمی؟🖕🏿 #جیمین
نامجون: داریم کم کم از دست میریم اون از جیهوپ که کص کص کرد اینم از یونگی 🦦
نامجون: پسرم کصتو میدی عمو باهاش بازی کنه؟🦦 #یونگی
یونگی: شما فعلن مراقب باش جین کون گران قدرتو قورت نده🖕🏿 #نامجون
جین: بسلامتی میخوای جقو ترک کنی؟🚬 #آرمی
جین: کسخلی اگه ترک کنی🚬🖕🏿
یونگی: انگشت منو بیار پایین تا سیگارتو برنداشتم🖕🏿 #جین
جین: کردمت اوبی🚬🚬 #یونگی
کوک: چرا اتفاقا قراره من اولین نفر باشم که تاسیسش می‌کنه😌 #آرمی 
جین: اگه تاسیسش کنی دیگه حق نداری پاتو تو خونه من بزاری کصنمک پتیاره فهمیدی؟🚬 #کوک
جیمین: منم کمکمت میکنم عزیزم🙊 #کوک
کوک: تو همیشه پشتم بودی جیمینی:)🖤
جین: عشقم همیشه دوست داشتی فورسام بریم آره؟🚬 #نامجون
نامجون: آره ولی نگفتم بیای همه جا عر بزنی همه بفهمن🦦 
جین: امشب این کوکمینه عمه ننه کصپدرو میاری اتاق من,خودتم میای من باتون کار دارم🚬🚬
کوکی: وتف هیونگ؟
جین: نامجون که بحثش جداست ولی تو و اون جیمینه صگ ننه رو میکنمتون بعد از خونه م میندازمتون بیرون 
جین: مگه نه عشقم؟🚬 #نامجون 
نامجون:🦦🦦
جیهوپ: عززم چرا میخای جقو ترک کنی؟🌱 #آرمی
جین: چون مثل تو کسخله🖕🏿#جیهوپ
شوگا: کسکشع بی تربیت من گفتم اون انگشت فاکیع منو بیار پایین تا نکردمش تو کصت🖕🏿🖕🏿 #جین
جین: عززم من کص ندارم به جاش یه دودول سر حال دارم که دوست داره دور کصتو در ۸۰ روز سفر کنه🚬🚬
نامجون: خفه شید ببینم پسر یبسم چرا نیست ؟🦦
جیهوپ: همین که نامجون گفت🌱
جیمین: شاید داره میده🤷‍♂
Sazman Tark Jaq joined the group via invite link
سازمان ترک جق: کیم تهیونگ اولین موسس سازمان ترک جق با ما همراه باشید تا ترک جقی بی خطر را تجربه کنید 
Sazman Tark Jaq left the group
کوک: 😐
کوک: من میخواستم تاسیس کنم کونم گذاشتی بعد چرا کون تهیونگو نذاشتی؟ #جین
جین: هیچوقت فکر نمی‌کردم بهم خیانت کنی🚬 #تهیونگ
جین: خیلی قرومساقی بیشور🚬
Taehyung joined the group via invite link 
تهیونگ: سلام
Jin removed taehyung
جین: کسکشه خر فک کرده من به همین راحتی خیانتشو فراموش میکنم🚬
نامجون: میخام یه اعترافی بکنم 🦦
جیهوپ: بفرما 🌱
نامجون: گوشی تهیونگ دسته من بود و خودش تو دشویی در حال مبارزه با عناش🦦
جیهوپ: خب؟
نامجون: کیر دیگه خواستم بگم بچرو بیخود ریمو نکنید اون بیگناهه🦦
Jin removed namjoon
Jin added taehyung
جین: فدام بشی نامجون بهم گفت ریموت کنم الآنم از ترسش گفت خودشم ریمو کنم🚬
تهیونگ: وتف
جین: دیدی پست فطرتو ؟ تازه یکار دیگم کرده
تهیونگ: وای
تهیونگ: بدبخت شدم
یونگی: کی کردتت؟:/🖕🏿
تهیونگ: فیلمای پورنم نیست 
جین: دیدی گفتم هاح حالا به خاطر این کارش برو بکنش یه تهجون ببینیم عاحح🚬
Jin removed taehyung
جیهوپ: وتف جین:/
جین: فیلماشو خودم برداشتم وای پسره داره دختره رو نلسون می‌کنه
جین: عاححح کدومتون میاد نلسون بکنمش؟🚬
Yoongi removed jin
یونگی: اگه ببینم دارید مثل جین زر زر اضافه میکنید گروهو میگام:/🖕🏿
کوک: سلام
یونگی: کیرم توت تخمی:/🖕🏿
Yoongi deleted group

 

-BtsLand7