مشکلات شخمی آرمی

آرمی: چگونه قُوه کص گویی رو در خودمون غیر فعال کنیم؟

کوکی: چطوریه که شما یه قوه‌ام به اسم قوه‌ی کص گویی دارین؟🤔
جین: همون طور که تو قوه‌ی کیر شدن داری اونام قوه‌ی کص گفتن دارن🚬
وی: لابد تو ام قوه‌ی کیر کردن داری:|🌱
نامجون: روایت داریم اگه به کسی بدیم این قوه غیر فعال میشه. پس بیا و خودتو راحت کن🦦
وی: نامجون باز کسی بش نداده قوه کص‌گوییش فعال شده🚶🏻
جیمین: من یه جا خونده بودم اگه از هرچیزی درست استفاده کنی اون چیز میتونه از یه چیزه مضر به یه چیزه مفید تبدیل شه
جیمین: شاید بشه از کص گفتن استفاده‌ی مفید کرد🤸🏿
جین: من خیلی سعی کردم از تو استفاده‌ی مفید بکنم ولی همچنان مضری🚬 #جیمین 
جیهوپ: برو بشین جلو آینه با خودت کص بگو بعد از چند مین دیگه نمیتونی خودتو تحمل کنی و غیر فعال میشه🌱
جین: شما میرین جلو آینه از خودتون خسته میشید؟ من که تا چشمم به آینه بیوفته دیگه نمیخام هیچ کیو ببینم:"🚬
شوگا: روایت داریم وقتی انگشت من پایین بیاد قوه‌ کص‌گویی شمام غیر فعال میشه🖕🏿
نامجون: پس خودت بیارش پایین تا قطعش نکردم🦦 #یونگی 
وی: 🪓🪓
جیمین: درخت که نیست حالا:|
وی: 🔪🔪
جین: یدونه ازین پفک حلقه‌ایا بیارین یونگی انگشتشو بکنه توش عقده هاش خالی شه🚬
جیهوپ: اگه یه پفک حلقه‌ای با سایز بزرگ درست کنن میتونه جایگزینه گلنار بشه؟:|🧼
نامجون: حقیقتا خیلی با خودم فکر کردم و میخام تو اون یکی زندگیم یه جایگزینه خوب برا گلنار اختراع کنم🦦
وی: زیبایی های جق زدنو با نامجون تجربه کنید:/💧 #نامجون 
کوکی: چرا هر وقت میخایم به سوالای ارمیا جواب بدیم از الفاظ نامناسب استفاده میکنیم؟
شوگا: چون من دوباره یاده این میوفتم که با شما تو یه خابگاهم بعد دچار اختلالات روانی میشم🖕🏿
کوکی: هیونگ یعنی وقتی عصبی میشی انگشتت میاد بالا اونجاتم میاد بالا؟:|
نامجون: بهش میگن "شق‌‌عصابی"
نامجون: و همش تاثیراته جق و شق کردنه پِی در پِی عه🦦
وی: یعنی یونگیم زیاد میزنه؟ من فک میکردم یونگی یدونه از خاب پاشه بره دسشویی خیلی هنر کرده🚶🏻
جیهوپ: و این است قدرت زدن"🌱
جین: ولی ناموسن بسه دیگه هرچی راجب مسائل جنسی کص گفتیم🚬
کوکی: هیونگ مسائل دینی-مذهبی که ممنوعه، مسائل جنسیم بخوایم فاکتور بگیریم دیگه هیچی نمیمونه-.-💔
نامجون: همانا زندگی کردن در دنیایی که غیر از مسائل جنسی مسئله‌ای ندارد، حرام است🦦
شوگا: همانا بلک فرایدی دیروز بود کصکشا بعد ما عین خیار تو خونه نشسته بودیم:/
وی: دیروز کاندومو مفت میدادن؟🥺
جیمین: اوه شوت...
جین: ریدم تو این زندگی🚬
جیهوپ: سالی یه بار میتونستیم گلنار با قیمت مناسب بگیریم اونم به چوخ رفت🌱
کوکی: قیمت هر آلبوم ۷۰ یوروعه بعد چرا ما پول گلنارمونم نداریم؟🤔
شوگا: کمپانی دیوث هی میگه پس انداز کنین واسه روز مبادا
شوگا: دیگه مبادا تر از این؟🖕🏿
نامجون: اونا مثه منو تو جقی نیستن که بفهمن ماها چی میکشیم🦦
جین: فقط یه جقی میدونه، یه جقی چی میخواد🚬
وی: روی ما حساب کنید😹
جیمین: قفلی جدیده؟ من از الان حاملم.
جین: اسم کمپانیمونم میذاریم جقنُوا
جین: روی ما حساب کنید🚬
شوگا: ما یه عمر روی شما حساب کردیم کیرتونم دستمون ندادین🤌🏽|:
کوکی: این دستیه که داره هندجاب میده؟😹
جیهوپ: ولی بیشتر شبیه دستیه که داره میره تو کون کسی...🌱
شوگا: ینی کمتر کص بگو🤌🏽|:
نامجون: این گروه واسه من نون و آب نمیشه وقتشه جمع کنم برم🦦
جین: مارو دور ننداز شرافتن🚬
نامجون: میرم
نامجون: تو گروه چت اکسو با هم سکس چت میکنن بیشعورا
نامجون: شماها خیلی تنگین🦦
جیمین: ما فقط میخوایم یکم از مسائل جنسی فاصله گرفته و به مسائل دیگر بپردازیم هیونگ🚶🏻
نامجون: من جنسیشو دوست داشتم🦦
Namjoon left the group 
شوگا: پاشین جمع کنین برین گروه اکسو اینجا دیگه صفا نداره🤌🏽|:
جین: پشت سر من به خط شین🚬
جیمین: 🚶🏻

 

BtsLand7-