مشکلات شخمی آرمی

آرمی: اگه بیاین ایران تو موزیک ویدیوتون با اندی همکاری میکنین یا سحر تبر؟

جیمین: موزیک ویدیو نمیدیم🚶🏻
جین: مگه مغز خر خوردیم بیایم ایران؟🚬
جیهوپ: چوبشونو تا ته تو ماتحتمون فرو میکنن تازه مالیاتم میگیرن🌱
نامجون: میگن شبا که ما میخوابیم
نامجون: پلیس فتا بیداره
نامجون: یه کاری نکنین بیان هممونو جمع کنن ببرن🦦
کوکی: اندی کدوم بود؟🤔
وی: همون که با تهی فیت داده جدیدا
جیمین: کصخل اون که منصوره:/
وی: کصخل اندیه😐
جیمین: چرا اینا انقد شبیه همن؟:/
جیهوپ: دیگ به دیگ میگه روت سیاه🌱
شوگا: آرتیست دومی کص داره؟
نامجون: کی؟ سحر تبر؟
شوگا: آره
نامجون: بذار سرچ کنم🦦
جین: از من میشنوی سرچ نکن🚬🚬
وی: هیونگ یه دونه سیگار کمت بود؟!
جین: توام اگه اون چیزی که من دیدمو میدیدی، دوتایی میکشیدی🚬🚬
نامجون: 🦦🚬🚬🚬🚬🚬🚬
جیمین: چیشد؟:/
نامجون: *عکس سحر تبر*
کوکی: 🚬🚬🚬
وی: 🚬🚬🚬🚬🚬
جیمین: 🚬🚬
شوگا: ولی کص داره درسته؟:|
جین: اصن بگیم چهارتا کص داره
جین: میکنیش؟🚬
شوگا: نه الله وکیلی گه خوردم.
وی: من اگه یه روز این بخواد برام بخوره، خایه‌هام جفت میکنن💧
نامجون: *عکس اندی*
نامجون: این گوگولیه با همین فیت بدیم🦦
جیمین: ولی من منصورو دوس داشتم🚶🏻
کوکی: بچا ولی همین اندی تو ایران ممنوعه🤔
شوگا: #آرمی_کصخل
شوگا: از همین تریبون ریدم تو مغزت🖕🏿
وی: یه سوال داشتم هیونگ
وی: چرا هیچوقت از رنگای دیگه‌ی 🖕🏿استفاده نمیکنی؟
شوگا: نمیدونم حس میکنم تأثیرش بیشتره🖕🏿
جین: حداقل جای دیگه ازت پرسیدن بگو به حمایت از سیاه پوستا اینکارو میکنی که آبرومون نره🚬
نامجون: دقت کردین هوسوک نیست؟
کوکی: نشسته رو مبل زل زده به عکس بسم الله🥺
جیمین: بسملا کیه؟:/
کوکی: س.ح.ر.ت.ب.ر
جیمین: خب چرا اینجوری تایپ میکنی؟:/
کوکی: میگن اگه اسمشو ببری میاد🥺
جین: یکی بیاد این سیگارو بگیره ببره بده به هوسوک🚬
وی: جملت واج آرایی ب داشت😌
نامجون: خوشحالم که ایندفعه به مجاز و استعاره ربطش ندادین🦦
جین: نامجون کصکش اینجا خانواده نشسته بود عکس بسملارو دادی🚬
جین: یونگی جام انگشت بده بهش من نمیتونم از سیگارم دل بکنم🚬
شوگا: 🖕🏿🖕🏿🖕🏿#از_جین_به_نامجون
کوکی: عه پشمام😹
کوکی: اولین باره گریه هوسوکو میبینم😹
جیمین: میدونم خیلی وحشتناکه هیونگ ولی تو باید به خودت مثلث باشی #هوسوک
جیهوپ: کیرم تو قیافش
جیهوپ: ولی منو یاد دوست دختر دوران دانشگاهم میندازه
جیهوپ: یکم دیگه عمل میکرد به یه همچین چیزی تبدیل میشد💧💧
شوگا: نمیشه کیرت تو دهن ما باشه جای قیافه اون؟
جین: به افتخار اولین لاس یونگی در تاریخ، سه تایی میکشم🚬🚬🚬
نامجون: توام فقط دنبال بهونه‌ای زیادش کنی🦦
جین: به افتخار نامجون چهارتا🚬🚬🚬🚬
وی: فک کنم با این روند سوکجین تا آخر چت بمیره😐
جین: عه عجب حالی میده
جین: یه سر گیجه کولی دارم🚬
کوکی: دو ساعت بعد خارت گاییدس🌱
جیهوپ: درسته من دارم گریه میکنم ولی شما که نباید به برگ من دست بزنی قزمیت🌱
کوکی: این برگ مال تو
کوکی: فقط مامانمو تو گروه اد نکن:))
Jin added Kookie’s Mom
جین: عروس ننم میشی؟🚬
جیمین: 😹😹😹
Suga removed Kookie’s Mom
شوگا: مطمئنین اینی که جین داره میکشه سیگار خالیه؟:|🖕🏿
نامجون: ما هیچوقت نمیتونیم از هیچ چیز مطمئن باشیم یونگی...
جین: وقتی کصِ  فلسفی میگی کردنی‌تر میشی🚬
نامجون: بسملای ابلفضل🦦
کوکی: مامانم اومده پی‌ویم میگه باید استعفا بدی😐
وی: بگوباشه سه بار استعفا میدم😹
کوکی: میگه اگه ندی منم به همه میگم تا ۱۷ سالگی شب ادراری داشتی😐
شوگا: تو تا ۱۷ سالگی شب ادراری داشتی؟:|
جیهوپ: پشمام🌱
جیمین: به مامانت بگو اگه استعفا بدم جیمین به همه میگه تا ۱۷ سالگی شب ادراری داشتم🚶🏻
کوکی: مامانم دیل زد😐
جین: That’s my power🚬
نامجون: چی گفتی بهش؟
جین: گفتم اگه کوکیو مجبور کنی استعفا بده منم یه کاری میکنم مادرِ نوه‌ی ننم بشی🚬
جیمین: 😹😹😹😹😹
وی: 😹😹

 

BtsLand7-